Cursus - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Freia & Mark H - WaarBenJij.nu Cursus - Reisverslag uit Rijswijk, Nederland van Freia & Mark H - WaarBenJij.nu

Cursus

Door: Mark

Blijf op de hoogte en volg Freia & Mark

04 Maart 2008 | Nederland, Rijswijk

De middle-management cursus liegt er niet om. De eerste 12 weken zitten erop in Amersfoort en we zijn nu verhuisd naar Rijswijk.

Helaas voor Freia slaap ik intern, dus weer van huis, dat vind ik zelf ook wel jammer, maar het is wel beter voor de concentratie op de studie.

Tot nu toe gaat het prima, ik kan de tijd prima indelen en kom zelfs toe aan wat sport en ontspanning. Het scheelt wel veel heen- en weer reizen, want dat is dagelijks niet te doen. Dat zal iedereen die op de weg zit wel begrijpen.

Enfin, nog 13 en halve week te gaan, dan een bevordering en een nieuwe baan in Garderen. We gaan het beleven en ik ga mijn best doen, wie weet wat er nog in het vat zit, haha.

• 26 Maart 2008 - 19:32

Mark:

Lieve Freia,

Vandaag heb ik een video gemaakt en voor jou bijgevoegd.

Liefs en geniet ervan,
    Mark

• 26 Maart 2008 - 19:35

Mark:

De tweede is een rondleiding op mijn kamertje, maar ik mag hier maar 1 minuut film per keer neerzetten, dus die is ingekort helaas.

Liefs

• 26 Maart 2008 - 20:27

Freia:

Wat ontzettend lief!!! En zo leuk om je zo te kunnen zien! Het filmpje met de rondleiding op de kamer kan ik helaas niet openen, dus ik moet het nog even doen met de achtergrond van het filmpje MVI0083. Maar daar krijg ik al een goede indruk van!!! Zo kom ik die twee dagen zonder mijn mop nog wel door!

Ik heb ervan genoten!

Dikke kus
    Freia

• 26 Maart 2008 - 20:49

Freia:

Nu is het wel gelukt om de rondleiding te bekijken! Fijne kamer lijkt me. Mis alleen nog de luxe badkamer met jacuzzi in de rondleiding....

Wel te rusten en dikke kus
    Freia

• 22 April 2008 - 18:26

Simone:

Hé broer,
    Net met je vrouw afgesproken dat wij jullie fantastische beeldmateriaal van diverse vakanties mogen inzetten ter opluistering van onze website! Te gek!
    Zulke prachtige foto's, ik heb er 15 uitgezocht, kan ik niet zo gemakkelijk maken. Ze komen immers vanuit Canada, Afrika en Nieuw Zeeland.
    Ook jij erg bedankt, al wist je van niets toen je de foto's maakte.
    Ik heb geen foto's met personen gekozen, dus je blijft anoniem.
    Sterkte deze week, hierna nog een paar dagen en dan gaan we er met z'n 6en op uit!
    Tot dan,
    Liefs, Simone