Corbett National Park India - Reisverslag uit New Delhi, India van Freia & Mark H - WaarBenJij.nu Corbett National Park India - Reisverslag uit New Delhi, India van Freia & Mark H - WaarBenJij.nu

Corbett National Park India

Door: Mark

Blijf op de hoogte en volg Freia & Mark

15 Oktober 2011 | India, New Delhi

Na een pittige reis met veel vertraging op schiphol en Londen zijn we de 8e okt aangekomen in India. Op de valreep nog even goed nieuws van mijn vader die geen uitzaaingen had in de bijnieren. Weer een klein beetje zorg minder, maar de onzekerheid blijft en knaagt dagelijks. Hopelijk kunnen we erbij zijn als er medisch wat gaat gebeuren. We proberen wel maximaal te genieten, wetende dat hij heel graag wilde dat we nog op reis konden. Door elke dag foto's te maken en te genieten kunnen we straks samen alles delen en dat maakt het absoluut de moeite waard.

Enfin, ondertusen zijn we op dag vijf en is de gezellige groep zeer gelukkig met de reisleider Rishi die echt de meest zorgzame reisleider ooit is voor ons. Zelf twee dagen goed ziek geweest van een voedselvergifting, maar ach dan hebben we dat ook maar weer gehad. Freia heeft nog nergens last van, dat scheelt alweer, maar 5 (!) leden van de groep hebben diarree en overegven gehad. Terug naar het genieten. New Delhi was overweldigend, met als grootste hoogtepunt de enorme Sikh tempel met de maan erboven. Megalomaan was de herrie en de stank, maar dat namen we (toen nog) op de koop toe.

....enkele dagen ertussen...volledig weer gezond!

Ondertussen zijn we in Agra en checken we in bij het hotel naast de Taj Mahal.

• 15 Oktober 2011 - 15:20

Simone:

Hey,
    Fijn om een berichtje te lezen, zodat we kunnen bijhouden hoe het jullie vergaat. Ondertussen zijn wij net terug uit Parijs, we hebben het heerlijk gehad. Vandaag onze celebration (12,5 jaar). Ons plan loopt (lees: rent) door, deze week afspraken met de stichting die er nu zit, met de aannemer voor eeen verkennend gesprek, volgende week met de wethouder en betreffende gemeentemensen en met een zorginstelling over het verwijzen van cliënten... kortom, super!
    Ben benieuwd naar jullie volgende reiservaring. Liefs en groeten van ons

• 15 Oktober 2011 - 19:39

JW:

Hier nog even genieten van nog een paar lekkere zonnige dagen.
    Verder ook hier nog even afwachten en we horen wel en anders wel van jullie verhalen. Benieuwd wat jullie allemaal gezien hebben.

4xT-groetjes

• 18 Oktober 2011 - 14:30

Marieke:

Heel benieuwd hoe jullie het daar vinden. Heel veel plezier nog en geniet van al het moois. Wij net terug van 3 dagen Antwerpen. Was ook erg gezellig ;-)

groetjes uit Borne